مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:402021-12-26سياسي

روحانیون و پدران کلیسا، ناقوس های معابد را به نفع مظلومان و محرومان به صدا در آورند


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال 2022 میلادی را به همه ی مسیحیان جهان تبریک گفت.

- پدران کلیسا، ناقوس های معابد را به نفع مظلومان به صدا در آورند رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال 2022 میلادی را به همه ی مسیحیان جهان تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال 2022 میلادی را به همه مسیحیان جهان و ادیان الهی تبریک می گویم.

حضرت عیسی مسیح (ع) منادی رحمت و برکت و هدایت و پیامبر صلح و آزادی و مهربانی بود و از محرومان و مستضعفان در برابر زورگویی های ظالمان و مستکبران دفاع می کرد.

انتظار می رود که روحانیون و پدران کلیسا، ناقوس های معابد را به نفع مظلومان و محرومان به صدا در آورند و با سردمداران نظام سلطه مبارزه نمایند.

اگر حضرت عیسی مسیح (ع) امروز در میان ما می بود، لحظه ای را برای مبارزه با ظالمان و مستکبران از دست نمی داد و فقر و گرسنگی و سرگردانی میلیاردها انسان را تحمّل نمیکرد.

او در صبح ظهور نزول می نماید و در رکاب حضرت مهدی (عج) و پشت سر آن بزرگوار اقامه نماز خواهند کرد و در تشکیل حکومت جهانی صالحان، امام زمان (عج) را یاری می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون و پدران کلیسا، ناقوس های معابد را به نفع مظلومان و محرومان به صدا در آورند

روحانیون و پدران کلیسا، ناقوس های معابد را به نفع مظلومان و محرومان به صدا در آورند