مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:452021-12-26حوادث

برگزاری مانور زلزله در خنداب


به مناست پنجم دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور زلزله و اطفای حریق در توزیع برق خنداب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خنداب نوروزی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور زلزله در توزیع برق خنداب اظهار کرد: با برنامه ریزی قبلی ، مانور زلزله و واکنش در شرایط اضطراری در توزیع برق خنداب برگزارشد.

وی افزود: این مانور به مناست پنجم دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با همکاری سازمان آتش نشانی ، پلیس راهور،مدیریت اورژانس و جمعیت هلال احمر برگزار شد.

مدیر توزیع برق خنداب ادامه داد: در این مانور پرسنل با نحوه عملکرد و پناه گیری و رعایت اصول ایمنی در زمان بروز زلزله و چگونگی رسیدگی به مصدوم فرضی توسط پرسنل اورژانس و اطفای حریق آشنا شدند.

نوروزی هم افزایی و مبادله دانش و تجارب بین اعضای شرکت کننده در مانور، افزایش توان ومهارت در مواجهه با حوادث غیر مترقبه، برآورد کیفی و کمی تجهیزات و امکانات و نیازمندی ها، ایجاد مهارت و اعتماد به نفس در نیرو های عملیاتی و شناسایی کمبود ها و نقاط ضعف و همچنین بررسی میزان اثر بخشی و کارایی برنامه های از پیش تعیین شده را می توان از اهداف اصلی این مانور عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور زلزله در خنداب

برگزاری مانور زلزله در خنداب