مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:552021-12-26اقتصادي

نگاهی به غرفه های نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400


نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 که به منظور معرفی و آشنایی بیشتر مدیران اجرایی و صنایع بزرگ با توانمندی این نهاد، از صبح امروز یکشنبه 5 دی ماه در محوطه بوستان گفتگو آغاز شد و تا پنجشنبه 9 دی ماه ادامه خواهد داشت.

- نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 که به منظور معرفی و آشنایی بیشتر مدیران اجرایی و صنایع بزرگ با توانمندی این نهاد، از صبح امروز یکشنبه 5 دی ماه در محوطه بوستان گفتگو آغاز شد و تا پنجشنبه 9 دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غرفه های مختلف این نمایشگاه در دو سالن تهران و سالن گلستان مستقر هستند.

در سالن تهران، غرفه های علوم پایه و فنی و مهندسی؛ علوم پزشکی؛ کشاورزی و منابع طبیعی؛ پایگاه مرکز اطلاعات علمی (SID)؛ دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر دایر شده اند.

سالن گلستان نیز میزبان غرفه های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا)، خبرگزاری علم و فرهنگ (سیناپرس)، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه علم و هنر، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی (مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران، موسسه قرض الحسنه دانشجویان ایران، مرکز ملی گفت و گو، مناظره و آزاداندیشی دانشجویان ایران، مرکز فرهنگی-دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی)، موسسات آموزش عالی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به غرفه های نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400

نگاهی به غرفه های نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400