مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:552021-12-26پزشكي

معضل سگ های بلاصاحب در لرستان/ توپ تقصیر در زمین کیست؟


پرسه سگ های بلاصاحب در برخی شهرهای لرستان به یک معضل اساسی تبدیل شده و این در حالیست که مشخص نیست پیگیری این امر بر عهده کدام دستگاه اجرایی در استان است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: پرسه سگ های بلاصاحب در برخی از شهرهای لرستان موجب انتقاد افکار عمومی از این موضوع شده است، موضوعی که هر کدام از دستگاه های اجرایی توپ تقصیر را در این زمینه به زمین دیگری می اندازد تا ادامه این روند سلامت مردم استان را با خطر مواجه کند.

بر اساس اعلام متولیان امر در دامپزشکی، شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام، وارد شدن خسارت های زیاد به حیات وحش و همچنین بروز پدیده های اجتماعی نامناسب در جامعه از جمله مخاطرات پرسه سگ های بلاصاحب در شهرها خواهد بود.

ادارات از زیر بار مسئولیتشان شانه خالی کرده اند سعید شهردار خرم آباد در این خصوص به مهر گفت: طبق دستورالعمل کنترل جمعیت سگ های بلاصاحب که توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ابلاغ شده است، در کارگروه شهرستان کنترل جمعیت ناقل بیماری به انسان چند مدیر اجرایی شهرستان عضو هستند.

وی بیان کرد: رییس این کارگروه فرماندار شهرستان است، و دیگر نفرات آن شامل شهرداران، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، رییس مرکز بهداشت شهرستان، رییس دامپزشکی، بخشدار، دهیار و نماینده انجمن حمایت از حیوانات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل سگ های بلاصاحب در لرستان/ توپ تقصیر در زمین کیست؟

معضل سگ های بلاصاحب در لرستان/ توپ تقصیر در زمین کیست؟