مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 09:052021-12-26ورزشي

دختر عشایری که قهرمان کشور شد/ قهرمانی چشم انتظار هزینه عمل جراحی


دختر عشایری که با سختی ها، موانع و مخالفت های خانواده توانسته قهرمان کینگ بوکسینگ ایران شود و چشم انتظار حمایت و توجه مسوولین برای رفع مشکلاتش و رسیدن به جایگاه قهرمانی جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سوسن رشیدی نامی آشنا برای ورزش ایران، برای دختران عشایر که در زندگی با سختی ها و محدودیت های زیادی روبرو هستند، او قهرمان خانواده اش وی را سحر صدا می زنند متولد 1371 است وی یک خواهر بزرگ تر از خود داشته که متولد 1369 بوده اما چند ماه بعد از تولدش فوت می کند و طبق رسم روستاها در آن سال ها شناسنامه خواهر فوت شده را برای سوسن رشیدی استفاده می کنند و به این ترتیب سن سوسن رشیدی در شناسنامه 2 سال بزرگ تر از سن واقعی اش است؛ وی تا مقطع دیپلم تحصیلات خود را ادامه داده است.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره این آرزویش گفت: آرزویم دیدار با مقام معظم رهبری است؛ دوست دارم رهبرم را ببینم و حرف های نگفته ام را که سال هاست در دلم نگه داشتم را فقط به ایشان بگویم؛ می خواهم در دیدار با رهبرم از مشکلات زنان و دختران عشایر برای ورزش کردن و پیشرفت بگویم.

رشیدی ادامه داد: از 12 سالگی با شرکت در مسابقه دو میدانی در مدرسه و کسب مقام اول استانی شروع به ورزش کردم و چون رفتن به باشگاه برای یک دختر عشایر به دلیل حجم کار زیاد و اینکه باید هم پای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر عشایری که قهرمان کشور شد/ قهرمانی چشم انتظار هزینه عمل جراحی

دختر عشایری که قهرمان کشور شد/ قهرمانی چشم انتظار هزینه عمل جراحی