مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 09:052021-12-26اقتصادي

سپاه حفاظت هواپیمایی حافظ امنیت و اقتدار صنعت حمل و نقل هوایی


رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی را تبریک گفت و افزود: سپاه حفاظت هواپیمایی حافظ امنیت و اقتدار صنعت حمل و نقل هوایی کشور در مقابله با توطئه های دشمنان برای تخریب این صنعت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری،کاپیتان محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی را تبریک گفت .

در پیام رییس سازمان هواپیمایی آمده است: صنعت حمل و نقل به دلیل فراهم نمودن شرایط دسترسی به تجارت جهانی از اهمیت استراتژیک برخوردار بوده و پویایی و توانمندی آن موجب توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی کشورها می شود، حمل و نقل هوایی نیز بعنوان یکی از شقوق صنعت حمل و نقل، بدلیل ویژگی های منحصر بفردی چون بهره مندی از امکانات ویژه، حمل و نقل سریع و ایمن به دورترین نقاط دنیا و مهمتر، تضمین امنیت  بار و مسافر، اهمیت ویژه ایی در استفاده حداکثری از بازارهای جهانی و  نقش آفرینی در چرخه رشد اقتصادی کشورها  دارد.

در ادامه پیام محمدی بخش آمده است: در این میان، مساله قابل اهمیت برای تمامی دست اندرکاران حمل و نقل هوایی دنیا، بهره مندی از ویژگی های متمایز این صنعت با حفظ الویت امنیت پروازها در حوزه بار و مسافر است تا مخاطبین آنها با اطمینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه حفاظت هواپیمایی حافظ امنیت و اقتدار صنعت حمل و نقل هوایی

سپاه حفاظت هواپیمایی حافظ امنیت و اقتدار صنعت حمل و نقل هوایی