مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 09:052021-12-26اقتصادي

پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی به زودی بهره برداری می شود


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم وضعیت پروژه پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی(ره) را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر رویکرد شهرداری قم بر افزایش بسترهای شهر انسان محور گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم نرجس نیازمند در گفت وگویی خبری با اشاره به پیشرفت فیزیکی 85 درصدی پروژه پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی(ره) اظهار داشت: برای این پروژه 14 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه می شود که طول این پروژه 330 متر و عرض آن حدود 20 متر است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: یکی از رویکردهای جدید مجموعه مدیریت شهری قم توجه به شهر انسان محور و توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی، پیاده راه ها و مسیرهای ایمن دوچرخه سواری است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت برخی پروژه های عمرانی شهرداری قم، اظهار داشت: زیرگذر امام حسین(ع)در بلوار جمهوری اسلامی یکی از طرح های مهم عمرانی است که هم اکنون60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به گفته مسئولان شهرداری تا پایان بهار سال 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

نیازمند با بیان اینکه 87 میلیارد تومان برای راه اندازی این پروژه حمل و نقلی و عمرانی بودجه برآورد شده است، ادامه داد: تملک پلاک های باقی از معضلات پیش روی این پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی به زودی بهره برداری می شود

پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی به زودی بهره برداری می شود