مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 09:152021-12-26اقتصادي

افزایش چراغ خاموش قیمت مصالح ساختمانی در قزوین


رییس هیئت مدیره انجمن شرکت های ساختمانی و تأسیساتی قزوین با اعلام اینکه قیمت مصالح ساختمانی به صورت آرام و بی سر و صدا افزایش یافته است، گفت: - اخیراً انجمن شن و ماسه قیمت آن را افزایش دادند، همچنین سیمان پاکتی خرید از کارخانه با احتساب کرایه حمل هر پاکت 40 هزار تومان و قیمت خرید از مصالح فروشی های داخل شهر هر پاکت 49 هزار تومان است.

میثم صوفی نیارکی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قیمت مصالح ساختمانی به صورت آرام و بی سر و صدا افزایش یافته است؛ قیمت بتن تابعی از قیمت شن، ماسه و سیمان است، اخیراً انجمن شن و ماسه صورت جلسه کردند و قیمت آن را افزایش داده و به معادن تولیدکننده نیز ابلاغ کردند؛ شن و ماسه جزو مصالحی است که قیمت آن را انجمن ها تعیین می کنند، این افزایش قیمت را از طریق صمت و شورای فنی پیگیری کردیم اما نتایجی نداشت.

وی ادامه داد: مالیات بر ارزش افزوده نکته دیگری است که فروشندگان شن و ماسه آن را از مشتری اخذ می کنند اما هیچ گاه فاکتور رسمی که در آن مالیات بر ارزش افزوده درج شده باشد را ارائه نمی دهند که این امر یک تخلف به شمار می رود.

رییس هیئت مدیره انجمن شرکت های ساختمانی و تأسیساتی قزوین تصریح کرد: وقتی شن و ماسه گران شود کارخانجات سیمان نیز قیمت محصول خود را افزایش می دهند در حال حاضر سیمان پاکتی خرید از کارخانه با اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چراغ خاموش قیمت مصالح ساختمانی در قزوین

افزایش چراغ خاموش قیمت مصالح ساختمانی در قزوین