مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 09:302021-12-26اقتصادي

توزیع اینترنتی تخم مرغ در قزوین آغاز شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توزیع اینترنتی تخم مرغ تنظیم بازاری با قیمت مصوب در شهر قزوین شروع شده و در حال عرضه به درب منازل شهروندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه در حاشیه جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که به صورت مشترک با جلسه ستاد تنظیم بازار استان صبح یکشنبه با حضور استاندار قزوین برگزار شد، با اشاره به توان استارت آپ های بومی استان در توزیع هوشمند اقلام تنظیم بازاری گفت: در گام نخست توزیع تخم مرغ به صورت هوشمند در سطح قزوین از طریق یکی از استارت آپ های بومی استان آغاز شده است و به زودی سایر اقلام اساسی نیز در سطح کل استان به صورت هوشمند و از طریق سامانه های خرید اینترنتی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه تا 5 تن تخم مرغ به صورت اینترنتی توزیع می شود که در صورت استقبال مردم از این روش توزیع، امکان افزایش آن تا رفع کامل نیاز بازار وجود دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با استقبال از حضور دیگر استارت آپ های حوزه توزیع اینترنتی کالا برای مشارکت در این طرح، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته به زودی شاهد توزیع هوشمند کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان از طریق سامانه ملی بازرگام نیز خواهیم بود که اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اینترنتی تخم مرغ در قزوین آغاز شد

توزیع اینترنتی تخم مرغ در قزوین آغاز شد