مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 09:402021-12-26فرهنگي

امین زندگانی : خدا خیلی دوست مان داشت که تلفاتی نداشتیم


امین زندگانی در بحبوحه روزهای کرونایی نمایشنامه «رویا در شب نیمه تابستان» اثر شکسپیر را دست گرفت تا آن را بعد از تمرین هایی طولانی با هنرجویان جوانش روی صحنه بیاورد.

- جی پلاس ، این بازیگر و کارگردان با ارایه توضیحاتی درباره روند آماده سازی این نمایش می گوید: خدا خیلی دوست مان داشت که در مدت تمرین این نمایش هیچ یک از اعضای گروه درگیر بیماری نشد و هیچ تلفاتی نداشتیم.

ایسنا نوشت؛ زندگانی که یک سال و اندی است تمرین این نمایش را آغاز کرده، ادامه می دهد: این نمایش را به صورت کارگاهی و با تکیه بر توانمندی هنرجویان خودم در آکادمی بازیگری سینمایش تمرین کرده ایم.

البته در این مدت به دلیل تعطیلات پی در پی کرونایی آسیب بسیار دیدیم و متاسفانه بعضی از اعضای گروه، امکان همراهی با ما را نیافتند و در این اجرا حضور ندارند ولی خوشبختانه هیچ یک از اعضا، درگیر بیماری نشدند و از این جهت خدا خیلی دوست مان داشت.

او با تقدیر از همراهی خانواده هنرجویان اضافه می کند: آنها با حوصله و صبر بسیار و البته با اعتماد کامل در کنار این کار قرار گرفتند.

روزی که تمرین را آغاز کردیم، صحبتی از واکسن نبود و شرایط بسیار ترسناک می نمود.

با این حال خانواده ها به ما اعتماد کردند و ما هم سفت و سخت همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم و خوشبختانه مشکلی پیش نیامد و حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین زندگانی : خدا خیلی دوست مان داشت که تلفاتی نداشتیم

امین زندگانی : خدا خیلی دوست مان داشت که تلفاتی نداشتیم