مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 09:452021-12-26سياسي

برگزاری همایش بزرگداشت سید جمال منادی وحدت /ضرورت تشکیل بنیاد سید جمال در اسدآباد


فرماندار اسدآباد از برگزاری  همایش بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی، منادی وحدت در 18 اسفند سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از برگزاری  همایش بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی، منادی وحدت در 18 اسفند سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید کتابی در جلسه هماهنگی برنامه بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی اظهار کرد: برنامه همایش امسال سیدجمال الدین اسدآبادی باید با انسجام و قوت بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار شود.

وی با اشاره ضرورت تشکیل و راه اندازی بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی افزود: در صورت تشکیل بنیاد سیدجمال بدون شک برنامه های بزرگداشت سیدجمال هر ساله با روال منسجم تری با فعالیت های گسترده تر برگزار خواهد شد.

کتابی با اشاره به بنای یادبود سیدجمال تصریح کرد: در بازدیدهای اخیر معاون امور عمرانی استانداری، مدیر کل میراث فرهنگی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهایی برای تکمیل و ساماندهی و فضا سازی بنای یادبود قبل از مراسم همایش ارائه شد که با اعتباراتی که از استان قول آن گرفته شده باید برای تحقق و به سرانجام رسیدن این امر پیگیری شود.

معاون فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هم افزود: با توجه به فرصت کم باقی مانده تا زمان 18 اسفند ماه هدف ما برگزاری کنگره نیست چرا که برگزاری کنگره در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بزرگداشت سید جمال منادی وحدت /ضرورت تشکیل بنیاد سید جمال در اسدآباد

برگزاری همایش بزرگداشت سید جمال منادی وحدت /ضرورت تشکیل بنیاد سید جمال در اسدآباد