مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:002021-12-26اجتماعي

کاهش چالش های محیط زیستی پایتخت با ارتقای دانش زیست محیطی شهروندان


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت رعایت ملاحظات و تهیه پیوست های محیط زیستی قبل از اجرا و بهره برداری از مرکز MRF پسماند منطقه 13 تاکید کرد.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تاکید کرد کاهش چالش های محیط زیستی پایتخت با ارتقای دانش زیست محیطی شهروندان مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت رعایت ملاحظات و تهیه پیوست های محیط زیستی قبل از اجرا و بهره برداری از مرکز MRF پسماند منطقه 13 تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صبح امروز در حاشیه نظارت دوره ای منطقه 13، سی و هفتمین خانه محیط زیست شهر تهران در سرای محله حافظیه با حضور شینا انصاری - مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و خیراتیان صفایی - معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13- و جمعی از مدیران این حوزه افتتاح شد.

انصاری در نظارت دوره ای اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار از منطقه 13 ضمن حضور در مرکز MRF پسماند این منطقه از نزدیک در جریان مراحل احداث و چالش های پیش روی تکمیل و بهره برداری از این مرکز قرار گرفت.

وی در ادامه از نیروگاه خورشیدی منطقه بازدید کرد و با اشاره به ظرفیت تولید مناسب نیروگاه گفت: حمایت حقوقی از اجرا و توسعه نیروگاه های خورشیدی را در سطح مناطق 22 گانه دنبال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چالش های محیط زیستی پایتخت با ارتقای دانش زیست محیطی شهروندان

کاهش چالش های محیط زیستی پایتخت با ارتقای دانش زیست محیطی شهروندان