مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:202021-12-26سياسي

آثار فرونشست در اصفهان کمتر از زلزله نیست


آثار پدیده فرونشست زمین کمتر از زلزله نیست و امیدواریم قبل از اینکه آثار آن بر شهر غلبه کند، اثرات سوء آن سنجیده و تصمیمات لازم گرفته شود.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آثار پدیده فرونشست زمین کمتر از زلزله نیست و امیدواریم قبل از اینکه آثار آن بر شهر غلبه کند، اثرات سوء آن سنجیده و تصمیمات لازم گرفته شود.

محمد نور صالحی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور این جلسه که امروز (یکشنبه، 5 دی ماه) برگزار شد، با اشاره به روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، اظهار کرد: کشور ما با بحران های طبیعی مواجه است، اما در سال های اخیر و با اقدامات و مقاوم سازی های انجام شده به ویژه در روستاها، با تلفات کمتری پس از اتفاقاتی همچون زلزله روبرو هستیم.

وی به پدیده فرونشست زمین اشاره و تأکید کرد: آثار این پدیده کمتر از زلزله نیست و امیدواریم قبل از اینکه آثار آن بر شهر غلبه کند، اثرات سوء آن سنجیده و تصمیمات لازم گرفته شود.

رییس شورای شهر اصفهان همچنین به بودجه 1401 اشاره کرد و گفت: متأسفانه اغلب کمک های دولت در حوزه حمل ونقل عمومی کلان شهرها از بودجه حذف شده و صد درصد تأمین آن بر عهده شهرداری هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار فرونشست در اصفهان کمتر از زلزله نیست

آثار فرونشست در اصفهان کمتر از زلزله نیست