مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:352021-12-26ورزشي

هیئت قایقرانی شهرستان شیروان راه اندازی شد


هیئت قایقرانی شهرستان شیروان امروز با حضور مسئولان هیئت قایقرانی استان و اداره ورزش و جونان رسما راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس هیات قایقرانی خراسان شمالی ظهر امروز پنجم دی ماه در جلسه برررسی رفع موانع راه اندازی هیئت قایقرانی شهرستان شیروان، اظهار کرد: شهرستان شیروان دارای بسترهای آبی مناسب و جوانانی مستعد برای قایقرانی است و با توجه به امکانات موجود در حوزه قایقرانی در این شهرستان، می توان این هیئت را با همت جوانان ورزشکار همچون سال های گذشته فعال کرد.

هادی راضیان گفت: آمادگی کامل برای راه اندازی این هیئت وجود دارد و می توانیم با استعدادیابی و تشکیل تیم های قایقرانی و شرکت در مسابقات کشوری، جایگاه هیئت استان را در کشور بهبود ببخشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان نیز در این جلسه اعلام کرد: استعداهای خوبی برای ورزش قایقرانی در شیروان وجود دارد و ما تمامی امکانات موجود در این حوزه را در اختیار ورزشکاران قرار می دهیم.

سید عباس سیدیان گفت: هیئت شهرستان برای راه اندازی کامل، نیازمند نگاه ویژه از سمت هیئت استان دارد و با تجهیز، کمک مالی، برگزاری کارگاه های بازآموزی و دوره های مربیگری برای به روز کردن دانش مربیان قایقرانی شهرستان، می توانیم به روزهای خوب قایقرانی در گذشته بازگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت قایقرانی شهرستان شیروان راه اندازی شد

هیئت قایقرانی شهرستان شیروان راه اندازی شد