مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:402021-12-26بين الملل

ناامیدی رژیم صهیونیستی از مخالفت امارات با انزوای ایران


محافل داخلی رژیم صهیونیستی از مخالفت امارات با تهدید نظامی و حتی تلاش برای انزوای سیاسی و اقتصادی ایران دچار یأس و ناامیدی شده اند.

- ، محافل داخلی رژیم صهیونیستی از مخالفت امارات با اقدام نظامی علیه ایران با وجود توافق عادی سازی روابط بین ابوظبی و تل آویو، دچار یأس و ناامیدی شده اند.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: امارات با تلاش های رژیم صهیونیستی برای استفاده از گزینه نظامی علیه ایران با وجود امضای توافق عادی سازی روابط بین دو طرف، مخالف است.

این دولت عربی که روابط خود را با تل آویو پس از امضای توافق آبراهام به شدت افزایش داده، اکنون اعلام کرده است استفاده از تهدیدات نظامی راه مقابله با ایران نیست.

این کانال صهیونیستی ادامه داد: امارات با موضع گیری علیه تهدید نظامی ایران، حامل این پیام است که عادی سازی روابط با تل آویو به معنای همکاری نظامی ابوظبی با تل آویو و واشنگتن در حمله علیه ایران نیست.

همکاری بین امارات و رژیم صهیونیستی در عرصه های تجاری، گردشگری و حتی امنیتی عملاً با توسعه و افزایش همراه بوده است اما در زمینه حساس ترین مسئله منطقه ای این روزهای منطقه و دنیا یعنی پرونده هسته ای ایران، ابوظبی از تهدیدات نظامی مستقیم اجتناب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی رژیم صهیونیستی از مخالفت امارات با انزوای ایران

ناامیدی رژیم صهیونیستی از مخالفت امارات با انزوای ایران