مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:452021-12-26پزشكي

یک نمونه از انتقال انفجاری اُمیکرون / شمار قربانیان کرونا در استان سمنان


دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: همه گیری کروناویروس از ابتدای شیوع تا کنون منجر به مرگ قطعی 1498 نفر در شهرستان های شش گانه تحت پوشش این دانشگاه شده است.

- یک نمونه از انتقال انفجاری "اُمیکرون"/ شمار قربانیان کرونا در استان سمنان ایسنا/سمنان دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: همه گیری کروناویروس از ابتدای شیوع تا کنون منجر به مرگ قطعی 1498 نفر در شهرستان های شش گانه تحت پوشش این دانشگاه شده است.

دکتر کامران قدس در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به شمار بستری های فعلی در بخش های کرونای بیمارستان های این دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر 54 بیمار مبتلا به کووید19 در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون 18 هزار و 843 بیمار با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان های وابسته به دانشگاه بستری شدند ادامه داد: تست 10 هزار و 804 نفر از این بیماران مثبت بوده است.

و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از گسترش انفجاری به عنوان مهمترین ویژگی سویه جدید امیکرون نام برد و با اشاره به شدت ابتلا در این سویه جدید افزود: اگرچه شدت بیماری و فوتی های این سویه در آن دسته از افرادی که واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نمونه از انتقال انفجاری اُمیکرون / شمار قربانیان کرونا در استان سمنان

یک نمونه از انتقال انفجاری اُمیکرون / شمار قربانیان کرونا در استان سمنان