مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:552021-12-26سياسي

روزی برای پاسداشت قهرمانان کازرون


روز بزرگداشت حماسه سازان تاریخ معاصر کازرون از ناصر دیوان کازرونی تا شهدای دفاع مقدس در جوار مقبره ناصر دیوان کازرونی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری قارس از کازرون، در این مراسم که توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان کازرون و ستاد مردمی بزرگداشت روز کازرون برگزار گردید، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، امام جمعه شهرستان کازرون، و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان کازرون به ایراد سخنانی پرداختند.

امام جمعه شهرستان کازرون، کازرون را شهری با سابقه درخشان و مردم این شهرستان را مردمی مومن و انقلابی معرفی کرد گفت: باید یاد و خاطره شهدای اسلام ، شهیدان کربلای 4 و 5  یاد و خاطره شهید دانشجو، شهیدان دفاع حرم و شهیدان امنیت و شهیدحجه الاسلام محمد خرسند را گرامی داشت.

حجه الاسلام محمد صباحی در ادامه افزود: امیدوارم مردم کازرون باهمان روحیه ایثار و انقلابی برای تلاش و پیشرفت شهرستان جهت عبور از گردنه های اقتصادی که سد راه مردم شده است و تحریم های ظالمانه دشمن تلاش خواهند کرد و همچنین شهری مذهبی با مردمانی شجاع و پرتلاش خواهند ماند.

فرمانده سپاه فجر استان با اشاره به قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: نقش آفرینی شهرستان در ابعاد امنیتی، دفاعی، فرهنگی و محرومیت زدایی در هر عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی برای پاسداشت قهرمانان کازرون

روزی برای پاسداشت قهرمانان کازرون