مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:552021-12-26سياسي

اعضای شورا با دقت بر روند اجرای طرح ها نظارت داشته باشند


رییس شورای اسلامی شهر زنجان به ضرورت نظارت بر عملکرد در شهرداری اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر زنجان باید با دقت بر روند اجرای طرح های عمران شهری نظارت داشته باشند.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر زنجان به ضرورت نظارت بر عملکرد در شهرداری اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر زنجان باید با دقت بر روند اجرای طرح های عمران شهری نظارت داشته باشند.

منصور مرادلو ظهر امروز (5 دی ماه) در بازدید خبرنگاران از طرح های عمران شهری زنجان، اظهار کرد: پیگیری امور و نظارت، جزو وظایف ذاتی اعضای شورای شهر بوده و در چهار ماه گذشته سعی کرده ایم به این مهم، توجه لازم را داشته باشیم و تلاش شد تا روند اجرای طرح های بزرگی همچون پروژه سبزه میدان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی تصریح کرد: کیفیت کار در طرح های عمران شهری بسیار حائز اهمیت است و تاکید داریم که باید توجه به این موضوع بیش از گذشته باشد و ما به این موضوع حساسیت داریم؛ چراکه مردم از ما انتظار کار در کنار بهره وری دارند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان به انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیا در چند روز آینده اشاره کرد و افزود: در این قرارداد به طرح هایی همچون طرح ساماندهی مسیر ورودی بهشت زهرا توجه شده است و امیدواریم با این همکاری، وضعیت در محل برای تردد شهروندان بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورا با دقت بر روند اجرای طرح ها نظارت داشته باشند

اعضای شورا با دقت بر روند اجرای طرح ها نظارت داشته باشند