مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:052021-12-26حوادث

شکار جبیر توسط سگ گله در فارس


رییس پارک ملی قطروییه در استان فارس گفت: یک قلاده سگ گله به تحریک یک دامداد، یک فرد جبیر را در منطقه حفاظت شده بهرام گور شکار کرد.

- مهدی پور با بیان اینکه دامدار متخلفی که سگ گله خود را به جان حیات وحش انداخته و اقدام به شکار غیر مجاز یک فرد جبیر در منطقه حفاظت شده بهرام گور کرده بود، شناسایی شد، گفت: ماموران پاسگاه محیط بانی ده وزیر (شهید شکاری) روز 29 آذر، در منطقه حفاظت شده بهرام گور واقع در محلی بنام ماهور متوجه​ یک قلاده سگ گله در حال تغذیه از یک راس جبیر می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حفاظت محیط زیست فارس، وی بیان کرد: بررسی ها نشان داد که یک دامدار، اهل و ساکنِ روستای ده برین واقع در منطقه حفاظت شده بهرام گور، با رها کردن سگِ گلهِ خود در منطقه، منجر به از هلاکت یه فرد جبیر شده بود که این عمل، جرم بوده و مشمول تعقیب کیفری است.

مهدی پور با بیان اینکه دامدار متخلف شناسایی شده و مراتب برای طی مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع می شود، گفت: جریمه ضرر و زیان وارده به محیط زیست بابت شکار غیرمجاز یک راس جبیر مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال بوده که فرد متخلف موظف به پرداخت آن است.

رییس پارک ملی قطروییه خاطر نشان کرد: سگ های بی صاحب و حتی سگ های چوپانان، یکی از معضلات و دشمنان اصلی حیات وحش و محیط زیست به شمار میروند و گاهی صدمات ناش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار جبیر توسط سگ گله در فارس

شکار جبیر توسط سگ گله در فارس