مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:102021-12-26سياسي

آیت الله دژکام: متولیان برای اجرای سند مهندسی فرهنگی تلاش کنند


برای اجرای سند مهندسی فرهنگی استان، باید بیش از پیش افراد متولی دور هم جمع شوند و برای رسیدن به اهداف سند همت کنند.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس گفت: برای اجرای سند مهندسی فرهنگی استان، باید بیش از پیش افراد متولی دور هم جمع شوند و برای رسیدن به اهداف سند همت کنند.

آیت الله لطف الله دژکام یکشنبه 5 دی در آیین تودیع و معارفه معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه باید همه کمک کنند تا سند مهندسی فرهنگی اجرا شود، گفت: مدیر فرهنگی در استان فارس که نداند این سند چیست و نخواهد اجرا کند باید به امام زمان (عج) پاسخگو باشد.

او با اشاره به تغییر در معاونت فرهنگی نهاد نمایندگی، ولی فقیه عنوان کرد: آقای مشفقیان در این سال ها مجاهدانه فعالیت کرد و کارهای موفقی انجام شد که یکی از آن ها اقدامات بیشتر و منسجم تر در فضای مجازی بود، به گونه ای که امروز مخاطبان ما در فضای مجازی حدود 100 هزار نفر هستند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه تهیه برش استانی سند مهندسی فرهنگی یکی دیگر از اقدامات اساسی بود که در این مدت انجام شد، خاطرنشان کرد: این کار که با همکاری همه مجموعه های فرهنگی انجام شد در راستای سند ملی مهندسی فرهنگی است که در استان بومی سازی شده و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی را نیز گرفته که باید اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام: متولیان برای اجرای سند مهندسی فرهنگی تلاش کنند

آیت الله دژکام: متولیان برای اجرای سند مهندسی فرهنگی تلاش کنند