مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:252021-12-26سياسي

دومین مانور سراسری زلزله توسط خانه های هلال خراسان جنوبی برگزار شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری دومین مانور سراسری خانه های هلال به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در خانه های هلال استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری دومین مانور سراسری خانه های هلال به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در خانه های هلال استان خبر داد.

محمدرضا رضایی، امروز یکشنبه 5 دی در حاشیه اجرای این مانور اظهار کرد: دومین مرحله تمرین سراسری پناهگیری و تخلیه اضطراری ویژه خانه های هلال با شعار ایران آماده به مناسبت 5 دی سالروز زلزله بم و روز ایمنی در برابر زلزله ساعت 10 صبح در خانه های هلال استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بابیان اینکه ارتقای آمادگی عمومی برای مواجهه با اثرات زلزله از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: با اجرای این مانور 2500 نفر در 25 خانه هلال آموزش های لازم برای هنگام وقوع زلزله را فراگرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه آشنایی با نحوه پناهگیری و تخلیه اضطراری در زمان زلزله، انجام عکس العمل های مناسب همراه با حفظ خونسردی و سرعت عمل جهت حفظ جان خانواده ها و افراد جامعه در زمان حوادث از مهم ترین اهداف اجرای این مانور است، افزود: از طریق این مانور می توان آموزش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مانور سراسری زلزله توسط خانه های هلال خراسان جنوبی برگزار شد

دومین مانور سراسری زلزله توسط خانه های هلال خراسان جنوبی برگزار شد