مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:252021-12-26سياسي

بررسی کارنامه شعر مقاومت در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی


همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ویژه برنامه «رستاخیز واژه ها» به بررسی شعر و ادبیات مقاومت پرداخته و نقش آن در معرفی مکتب سلیمانی را بازخوانی می کند.

- به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، دهمین قسمت از ویژه برنامه رستاخیز واژه ها همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با موضوع الهام از مکتب سلیمانی در شعر و ادبیات معاصر برگزار می شود.

ناصر امین زاده، مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 و رییس فرهنگسرای اندیشه ضمن اشاره به تاثیرگذاری قابل توجه ادبیات مقاومت در بیان فداکاری و رشادت های شهید سلیمانی گفت: شعر و ادبیات یکی از نخستین قالب هایی بود که در سوگ شهادت سردار سلیمانی تجلی پیدا کرد و شاعران از سراسر جبهه مقاومت در همان ساعات ابتدایی پس از این اتفاق، سروده های شاخص خود را به روح شهید سلیمانی تقدیم کردند.

علاوه بر این، در دو سالی که از شهادت سردار دل ها گذشته است، اهالی قلم با خلاقیت های هنری و ادبی خود آثار ماندگاری را در توصیف رشادت، فداکاری و سبک زندگی شهید سلیمانی خلق کردند.

رییس پیشین فرهنگسرای انقلاب با اشاره به گستره ادبیات مقاومت در سطح کشورهای منطقه گفت: شعر و ادبیات مقاومت امروز در سطحی فراتر از مرزهای ایران نفوذ کرده و بسیاری از کشورهای منطقه به ویژه کشورهای جبهه مقاومت آثار ادبی ماندگاری را در توصیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کارنامه شعر مقاومت در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

بررسی کارنامه شعر مقاومت در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی