مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:452021-12-26اقتصادي

سازمان هواپیمایی توجیه کننده گران فروشی ایرلاین ها نشود


بی ثباتی قوانین و مدیریت یکی از مشکلات ثابت صنعت هواپیمایی شده که نتیجه اش گرانی مداوم بلیت هواپیما به بهانه های مختلف است.

موضوعی که چند روزی است انتقادات فراوانی را در پی داشته و مجلس را ناگزیر از سوال از رستم قاسمی وزیر راه کرده است.

تازه علاوه بر گرانی بلیت، موضوع عجیب الزام شرکت های هواپیمایی به فروش کف با حداقل 600هزار تومان نیز تعجب و واکنش های قابل توجهی را به دنبال داشت، اتفاقی که سال 1399 با شدت یافتن انتقادات توسط معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری غیرقانونی و ناقض حقوق مصرف کننده اعلام شده بود.

با این حال کاپیتان محمد محمدی بخش رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری در مصاحبه ای با ایسنا با بیان مقدماتی از فرایند تعیین قیمت بلیت هواپیما گفته است: قیمت گذاری پایین تر از آن به این معنی خواهد بود که در آینده بسیار نزدیک آن شرکت ورشکسته می شود.

این اظهارات تعجب برانگیز درحالی بیان شده که بر اساس قانون هواپیمایی کشوری و ماموریت های رسمی منتشر شده در سایت، سازمان هواپیمایی اساسا مسئولیتی در قبال ضرر، زیان، ورشکستی یا سودهی شرکت های هواپیمایی ندارد و برعکس بر اساس بند ب ماده 5 قانون هواپیمایی کشوری نظارت در فعالیت هواپیمایی کشوری طبق مقررات مربوط به منظور جلوگیری از وقوع مخاطرات و حفظ مصالح عمومی و نه البته شرکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان هواپیمایی توجیه کننده گران فروشی ایرلاین ها نشود

سازمان هواپیمایی توجیه کننده گران فروشی ایرلاین ها نشود