مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:552021-12-26اقتصادي

تشریح نحوه پرداخت بیمه شخص ثالث در تصادفات رانندگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تیمور حسینی، جانشین رییس پلیس راهور انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره بیمه شخص ثالث خودرو ها اظهار کرد: - سردار حسینی گفت: کسانی که ارزش خودروی آن ها بیش از 320 میلیون است، باید خودروی خود را بیمه بدنه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تیمور حسینی، جانشین رییس پلیس راهور انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره بیمه شخص ثالث خودرو ها اظهار کرد: در قانون بیمه شخص ثالث تعریف شده است، خودرو هایی که ارزش آن ها از نصف دیه یک انسان کمتر باشد در دسته خودرو های متعارف قرار می گیرد و خودرو هایی که قیمت آن ها بیشتر از نصف دیه یک انسان باشد جزو خودرو های غیر متعارف محسوب میشود.

سردار حسینی درباره نحوه پرداخت خسارت توضیح داد: در حال حاضر با احتساب دیه 640 میلیون تومانی یک انسان بالغ خودرویی که 320 میلیون قیمت دارد جزو خودرو های متعارف قرار میگیرد و پرداخت خسارت برای این خودرو که در یک تصادف غیر مقصر باشد یعنی بیمه شخص ثالث طرف مقابل باید خسارت را پرداخت کند به صورت کامل می توان میزان خسارت را از بیمه دریافت کرد.

رییس پلیس راهور ناجا در خودرو های غیر متعارف نیز گفت: خودروی غیر متعارف برابر قانون بیمه شخص ثالث باید بیمه بدنه هم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نحوه پرداخت بیمه شخص ثالث در تصادفات رانندگی

تشریح نحوه پرداخت بیمه شخص ثالث در تصادفات رانندگی