مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:552021-12-26سياسي

اعضای شورای اسلامی استان با استاندار قم دیدار کردند


اعضای شورای اسلامی استان قم و رؤسای شورای شهرستان های این استان در آستانه سفر رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به قم، میهمان استاندار قم شدند و با وی در مورد دغدغه های مردم گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، صبح امروز اعضای شورای استان قم و رؤسای شورای اسلامی شهرستان های این استان، در فضایی صمیمی به دیدار سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم رفتند و در مورد دغدغه های مردم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ماشاالله سعادتمند رییس شورای اسلامی استان قم بعد از برگزاری این دیدار در گفت و گو با خبرنگار فارس، به مصوبات این نشست اشاره کرد و ضمن تاکید بر اینکه شوراها، نماینده و امین مردم هستند و به صورت مستقیم توسط مردم انتخاب شده اند، گفت: مقرّر شد تا مسئولان دستگاه ها، مشکلات بخش ها، شهرها و روستاها را با محوریت شوراها پیگیری کنند.

وی بیان دغدغه های اعضای شورا را بخش دیگری از نشست امروز دانست و ابراز کرد: در آستانه سفر رییس جمهور و اعضای هیئت دولت، بحث هایی مطرح شد که موضوع عوارض و جرائم کمیسیون ماده 99 روستاها که در حال حاضر به خزانه ریخته می شود، یکی از این موضوعات بود و پیشنهاد شد که این عوارض، در اختیار شورای بخش قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای اسلامی استان با استاندار قم دیدار کردند

اعضای شورای اسلامی استان با استاندار قم دیدار کردند