مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:102021-12-26اقتصادي

اعتبار بیمه های درمانی سلامت تا 6 ماه تمدید شد


بیمه شدگان نگران تمدید اعتبار دفترچه های درمانی خود نباشند، زیرا تا 6 ماه اعتبار دفترچه درمان آنان به صورت اتوماتیک تمدیده شده بنابراین لازم نیست برای تمدید اعتبار به شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به حذف نسخه های کاغذی در روند درمان این بیمه، گفت: اعتبار بیمه درمانی بیمه شدگان به صورت سیستماتیک و هوشمند تا 6 ماه تمدید شده و بیمه شدگان برای تمدید دفترچه درمانی خود لازم نیست مراجعه حضوری کنند.

امید قادری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زیرساخت های طرح نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در استان کرمانشاه فراهم شده و براساس برنامه ششم توسعه از ابتدای دی ماه تمام خدمات درمانی نسخه نویسی و نسخه پیچی از طریق سامانه الکترونیکی انجام می گیرد و از این تاریخ به بعد بیمه سلامت هیچ گونه نسخه کاغذی را برای کسورات نمی پذیرد.

او تاکید کرد: بیمه شدگان نگران تمدید اعتبار دفترچه های درمانی خود نباشند، زیرا تا 6 ماه اعتبار دفترچه درمان آنان به صورت اتوماتیک تمدیده شده بنابراین لازم نیست برای تمدید اعتبار به شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

قادری با بیان اینکه کرمانشاه در راه اندازی نسخه نویسی الکترونیکی رتبه برتر کشور را کسب کرده است گفت: از ابتدای دی ماه تمام خدمات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار بیمه های درمانی سلامت تا 6 ماه تمدید شد

اعتبار بیمه های درمانی سلامت تا 6 ماه تمدید شد