مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:352021-12-26سياسي

از پاسخ شهردار به حواشی و شایعات تا تشریح تازه ترین اقدامات مدیریت شهری


شهردار شهرکرد در نشست خبری با اصحاب رسانه علاوه بر تشریح برنامه های در دست اقدام مدیریت شهری، در مورد شایعاتی که در مورد مسکن و مدرک تحصیلی اش در فضای مجازی بیان شده بود توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شهردار برنامه نویس نیست بلکه تنها مجری است، گفت: شهردار باید بر اساس حاصل فکر افرادی که برنامه راهبردی و استراتژیک ارائه می دهند حرکت کند.

  شهردار شهرکرد افزود: برنامه نویسی وظیفه گروهی است که سلول های شهری را به درستی شناخته باشند البته که مدیری خوب است که هم برنامه نویس باشد و هم اجراکننده و حتی در برخی مواقع نیز نبوغی داشته باشد که بتواند در همه امور فعالیت کند.

وی ادامه داد: چشم انداز 20 ساله شهری با برش های 5،10،15 و 20 ساله با کمک نخبگان و دانشگاهیان در حال تنظیم است که تا پایان دی ماه به اتمام خواهد رسید.

نصب تندیس سردار سلیمانی در ورودی شهرکرد جاپلقی ادامه داد: تحویل پروانه ساخت در ساخت و سازهای جدید تنها با در نظر گرفتن موارد گرافیک شهری شامل نورپردازی، ساماندهی معابر، خیابان کشی و .

که همگی بر اساس متد روز انجام شود انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پاسخ شهردار به حواشی و شایعات تا تشریح تازه ترین اقدامات مدیریت شهری

از پاسخ شهردار به حواشی و شایعات تا تشریح تازه ترین اقدامات مدیریت شهری