مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:452021-12-26سياسي

قول می دهم خوب کار کنم


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای تحقق اهداف و برنامه ها به زمانی منطقی نیاز دارم تا عملکردم را در معرض قضاوت مردم و رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی قرار دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه پنجم دی ماه در نشست با اصحاب رسانه پس از شنیدن نظرات، پیشنهادات و نقدهای فعالان رسانه ای استان، با اشاره به اینکه اکنون پس از گذشت 43 روز طی دیدارها و گفتگوی مستمر با طیف های مختلف مردم البرز، اشرافیت بیشتری به مسائل استان پیدا کرده ام، افزود: اصحاب رسانه پل ارتباطی مستحکمی بین مردم و کارگزاران نظام هستند.

وی ادامه داد: خبرنگاران نیز مانند معلمان در جامعه دارای جایگاه و پایگاه اجتماعی ویژه و شاخصی هستند و بین مردم محبوبیت خاصی دارند.

خبرنگاران، افرادی خوش قلب و پاک طینت هستند که منافع عمومی را به منافع شخصی ارجح می دانند عبداللهی گفت: خبرنگاران، افرادی خوش قلب، دلسوز و پاک طینت هستند که در جهت منافع عمومی و همچنین تنویر افکار عمومی از کارآمدی نظام و اطلاع رسانی در خصوص وقایع جاری تلاش می کنند.

وی افزود: بر این باور هستم که هر کدام از فعالان عرصه رسانه با توجه به اشرافی که در موضوعات مختلف پیدا کرده اند ذهنی مملو از ایده ها و طرح های راهگشا دارند که پذیرای این نظرات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول می دهم خوب کار کنم

قول می دهم خوب کار کنم