مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:052021-12-26اجتماعي

لزوم ارتقاء «سواد ایمنی» دانش آموزان


آموزش و پرورش از طریق ایجاد امنیت وانتقال آن به دیگران از طریق دانش آموزان و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی، نقش خود را در GDP ایفا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری در آیین روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی که همزمان با افتتاح مدرسه خیرساز زرین تاج ناصری، در منطقه یک شهر تهران برگزار شد، با تقدیر از خیرین مدرسه ساز، اظهار کرد: کاهش بلایای طبیعی جریانی با قدمت طولانی است و ایران جز 10 کشور اول دنیا در زمینه خطرات ناشی از بلایای طبیعی است و نیازمند اقداماتی در پیشگیری از این حوادث و کاهش اثرات ناشی از بلایا هستیم.

وی افزود؛ این حوادث اثرات تربیتی بسیاری دارد که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است؛ همکاری ، مشارکت و همدلی در جریان حوادث طبیعی، از مقوله های ارزشمند و آثار تربیتی مهمی است که در کشور ما در مواجهه با چنین پدیده هایی بسیار دیده شده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مردم در جریان حوادث و کمک به هم نوعان خود همواره قدم های خوبی برداشته اند و همدلی آن ها در این زمینه بی نظیر بوده است.

وی با بیان این که باید سواد ایمنی و امنیت در مردم ایجاد شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از طریق ایجاد امنیت و انتقال آن به دیگران و کاهش خسارات، نقش خود را در ایمن سازی جامعه در برابر حوادث و بلایای طبیعی ایفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقاء «سواد ایمنی» دانش آموزان

لزوم ارتقاء «سواد ایمنی» دانش آموزان