مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:102021-12-26سياسي

مجلس آماده رفع قوانین مخل صادرات است


رییس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه باید بخش های صادرات در این استان بیشتر مورد توجه قرار گیرند و دیپلماسی اقتصادی را در استان فعال کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس در هشتاد و دومین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان البرز که چهارم دیماه سال جاری در اتاق بازرگانی استان البرز برگزار شد، افزود: ظرفیت های خوبی در بخش های صنعت و کشاورزی استان البرز وجود دارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص برگزاری جلسات استانی در حوزه کمک به تولید و صادرات اظهار داشت: خروجی این جلسات بسیار مهم است و برگزاری چنین نشست هایی باید برای بخش صنعت و تولید نتیجه بخش باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در خصوص وضعیت تولیدکنندگان و لزوم حمایت از این بخش در شرایط تحریمی خاطر نشان کرد: تهیه برخی مواد اولیه تولید برای صنعتگران سخت است و مشکلاتی در بخش سرمایه در گردش وجود دارد که می توان با برنامه ریزی آن را حل کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با وزیران کشور اذعان داشت: با وحدت بین دولت و مجلس می توانیم موانع را مرتفع کنیم و متاسفانه دولت قبلی همراه مجلس نبوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس آماده رفع قوانین مخل صادرات است

مجلس آماده رفع قوانین مخل صادرات است