مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:102021-12-26اجتماعي

عملیات اجرایی پروژه توسعه خط 4 مترو آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران اعلام کرد: به موجب مطالعات صورت گرفته در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت، - عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو تهران، بزودی با دستور شهردار آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران اعلام کرد: به موجب مطالعات صورت گرفته در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت، خط 4 به عنوان یکی از پرمسافرترین کریدورهای شرقی غربی حمل و نقل درون شهری و با طول20 کیلومتر، نیازمند توسعه از دو سمت شرق و غرب است تا به بالاترین میزان کارایی و بهره وری ممکن نائل آید.

وی افزود: در این راستا عملیات اجرایی پروژه توسعه غربی خط مذکور از ایستگاه ارم سبز تا میدان چهارباغ از مدت ها پیش آغاز شده است و حالا نوبت به شروع پروژه توسعه شرقی خط 4 از ایستگاه در حال بهره برداری شهید کلاهدوز تا دانشگاه عباسپور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در منطقه حکیمیه رسیده تا وارد مرحله اجرا شود.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه گفت: طبق مطالعات ترافیکی صورت گرفته، برآورد می شود در افق 20 سال آینده، حدود 25 درصد از کل مسافران خط 4 از ایستگاه های بخش توسعه شرقی این خط استفاده کنند و همین امر نشان از اهمیت بالای پروژه مذکور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه توسعه خط 4 مترو آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه توسعه خط 4 مترو آغاز شد