مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:252021-12-26ورزشي

از شایعه تا واقعیت عدم اختیار سرمربی تراکتور


رییس کانون هواداران باشگاه تراکتور گفت: سولدو درخصوص عدم اختیار در ترکیب تیم تراکتور، به صراحت اعلام کرد که تمام این شایعات کذب محض است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین کریمی اظهار داشت: به دنبال نتایج ضعیف هفته های اخیر و ناراحتی هواداران پرشور تراکتور از وضعیت موجود، بنا به درخواستی که از مدیرعامل و معاون فرهنگی باشگاه داشتیم،  جلسه ای با سرمربی تیم تشکیل شد که نگرانی هواداران به کادرفنی منتقل شود.

رییس کانون هواداران باشگاه تراکتور در ادامه افزود: بر اساس گفته های آقای سولدو، تراکتور در ابتدای فصل بازیکنان تاثیرگذار زیادی را از دست داده و متاسفانه بازیکنان تمرینات آماده سازی پیش فصل را نیز به خوبی انجام نداده اند و از نظر بدنی مشکل دارند، که دلیل اصلی افزایش مصدومیت ها همین موضوع است.

همچنین در جذب بازیکنان نیز بالانس تیمی رعایت نشده است.

وی ادامه داد: سرمربی تیم فشردگی مسابقات را دلیلی بر نبود فرصت کافی برای تقویت بازیکنان از نظر بدنی و رفع نقاط ضعف تیم در خطوط مختلف اعلام کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: به گفته آقای سولدو، خستگی ناشی از بازی 120 دقیقه ای مقابل مس رفسنجان، اصلی ترین دلیل عملکرد ضعیف تراکتور مقابل تیم هوادار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت عدم اختیار سرمربی تراکتور

از شایعه تا واقعیت عدم اختیار سرمربی تراکتور