مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:302021-12-26ورزشي

سوء تفاهم ها رفع و رجب زاده ماندنی شد


کمتر از 24 ساعت پس از استعفای رجب زاده، مالک باشگاه ورزشی قشقایی اعلام کرد که سوءتفاهم ها رفع و رجب زاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال قشقایی ماندنی شده است.

- روح الله نجف پور یکشنبه 5 دی به خبرنگاران گفت: به هواداران اطمینان می دهم باشگاهی که در طول ده سال با دست خالی در برابر تیم هایی از پول دولت و مردم استفاده می کنند، جنگیده است، باز هم با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

بنابراین برای حفظ جایگاه فعلی در لیگ، محتاج دعای خیر هوادارانمان هستیم.

مسیر این باشگاه سالیان سال ادامه خواهد داشت.

نجف پور افزود: روز شنبه می دانستیم با تیمی مسابقه داریم که پول بی حساب و کتاب در اختیار دارد، خیلی راحت هزینه کرده و بازیکنان گران قیمت ی خرد، ما نگران این بودیم که شاید مانند گذشته در مقابل این تیم از محل داوری هم ضربه بخوریم و مراتب نگرانی خود را هم به برخی دست اندرکاران اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه داور چند اشتباه تاثیرگذار داشت که منجر به هدر رفتن امتیازات قشقایی و واریز سه امتیاز به حساب مس کرمان شد، گفت: من از عمدی یا سهوی بودن این اشتباهات اطلاع ندارم و نمی خواهم درباره آن قضاوت کنم اما وقتی ناظر محترم داوری اشتباهات این داور را اعلام کند و ما هم از این قضیه به نوعی مطلع شویم، بنابراین بر ما واجب است که از حق هوادارانمان دفاع کنیم و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء تفاهم ها رفع و رجب زاده ماندنی شد

سوء تفاهم ها رفع و رجب زاده ماندنی شد