مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:352021-12-26اقتصادي

انتشار 37 درصد گازهای گلخانه ای خوزستان توسط شرکت نفت اروندان


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در آیین رونمایی از پروژه های محیط زیستی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: شرکت نفت و گاز اروندان، حدود 37 درصد گازهای گلخانه ای استان خوزستان را منتشر می کند که این درصد، - ایسنا/خوزستان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در آیین رونمایی از پروژه های محیط زیستی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: شرکت نفت و گاز اروندان، حدود 37 درصد گازهای گلخانه ای استان خوزستان را منتشر می کند که این درصد، قابل توجه است و هنوز عقب افتادگی های زیادی را در این زمینه داریم.

محمدجواد اشرفی در آیین رونمایی از پروژه های محیط زیستی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب جهت جلوگیری از سوزاندن 14.

3 میلیارد فوت مکعب گاز همراه با نفت در سال، که امروز (5 دی ماه) در منطقه عملیاتی شرکت نفت مارون برگزار شد، اظهار کرد: جمع آوری گازهای مشعل در تاسیسات نفتی از دو بعد اقتصادی و محیط زیستی دارای اهمیت بسیاری هستند.

از نظر اقتصادی، ثروت ملی با سوزاندن این گازها به هدر می رود و از سوی دیگر، این سرمایه در مدار تولید قرار نمی گیرد و صنعت نفت ما را در رقابت با صنعت نفت کشورهای دیگر دچار مشکل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بازگشت این گازها به چرخه تولید می تواند ارزش اقتصادی خوبی برای پتروشیمی ها داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 37 درصد گازهای گلخانه ای خوزستان توسط شرکت نفت اروندان

انتشار 37 درصد گازهای گلخانه ای خوزستان توسط شرکت نفت اروندان