مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:352021-12-26سياسي

تبدیل وضعیت استخدام جامعه ایثارگران در استان سمنان پیگیری می شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مباحث پیرامون اشتغال و تبدیل وضعیت استخدام جامعه ایثارگران در استان به صورت ویژه مورد پیگیری قرار می گیرد.

- ، احمد ریواده ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری درباره پیگیری وضعیت معیشت و کار جانبازان و ایثارگران بیان کرد: مباحث پیرامون اشتغال و تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران در استان باید به صورت ویژه با مساعدت و همکاری دستگاه های اجرایی استان مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های متولی امر ایثارگران در استان باید مسئله محور باشند تا این مهم را بررسی و رسیدگی کنند، ابراز کرد: دستگاه ها در راستای خدمت رسانی به جامعه ایثارگران آماده باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: رسالت ما در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب این است که ضرورت دارد با یک برنامه و جدول اقدام، آگاهانه و عالمانه، بدون پرده و شفاف، به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل پرداخته و در راستای رفع محدودیت ها و موانع گام برداریم.

ریواده گفت: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و تشکل ها در حوزه مطالبه گری موارد مرتبط با جامعه ایثارگران، از مباحثی است که اقدامات این حوزه در دستور کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت استخدام جامعه ایثارگران در استان سمنان پیگیری می شود

تبدیل وضعیت استخدام جامعه ایثارگران در استان سمنان پیگیری می شود