مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:352021-12-26سياسي

850 نفر سوادآموز نهضتی در قرچک ثبت نام کردند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: امسال 850 نفر سوادآموز در شهرستان قرچک ثبت نام کردند که مقام دوم استان تهزان را در بین ثبت نام کنندگان نهضت سوادآموزی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ظهر امروز در مراسم تجلیل از آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی این شهرستان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: امیدواریم از این ایام به نحو احسن استفاده لازم و کافی را ببریم.

وی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی آموزی به فرمان امام راحل، گفت: سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی را تبریک عرض می کنم که این مهم با فرمان بسیار خوب و ارزشمند امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انجام گرفت.

مدیر آموزش و پرورش قرچک، افزود: کار نهضت سوادآموزی کار بسیار سخت و جهادی است که همکاران ما در نهضت سوادآموزی انجام می دهند و از خداوند متعال خواهان توفیقات روز افزون برای این عزیزان داریم.

داورزنی بیان کرد: نهضت سوادآموزی قرچک بین مناطق 21 گانه استان تهران یکی از مناطق برتر معرفی شد و رتبه سوم را کسب کرده است.

وی یادآور کرد: در سال گذشته 52 آموزش دهنده و 675 نفر سوادآموز در شهرستان قرچک داشتیم که در 93 کلاس، کلاس بندی شدند و از این تعداد 320 نفر توانستند قبول شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

850 نفر سوادآموز نهضتی در قرچک ثبت نام کردند

850 نفر سوادآموز نهضتی در قرچک ثبت نام کردند