مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:552021-12-26سياسي

آغاز جایزه «آینه دارِ دوران» با تمجید از باستانی پاریزی


برنامه های دومین دوره جایزه «آینه دار دوران» چهارم دی هم زمان با سالروز تولد محمدابراهیم باستانی پاریزی با رونمایی از پوستر این رویداد در باغ نگارستان آغاز شد.

- برنامه های دومین دوره جایزه آینه دار دوران چهارم دی هم زمان با سالروز تولد محمدابراهیم باستانی پاریزی با رونمایی از پوستر این رویداد در باغ نگارستان آغاز شد.

این برنامه تا 17 دی ماه، زادروز خواجوی کرمانی، ادامه خواهد داشت و برگزیدگانِ این رویداد در مراسمی که بیستم دی ماه در تالار وحدت برگزار می شود، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی این رویداد، در ابتدای این مراسم که اجرای آن را مژده لواسانی به عهده داشت، محمدجواد جامه بزرگی، رییس اداره موزه ها و فضاهای فرهنگی دانشگاه تهران ضمن تبریک زادروزِ ابراهیم باستانی پاریزی گفت: باستانی پاریزی انسان بسیار بزرگی بودند و حق بزرگی بر گردن دانشگاه تهران دارند، اگر همت و خدمات او، مرحوم محمود روح الامینی و حسن حبیبی نبود، امروز مجموعه باغ نگارستان وجود نداشت و به یک پارکینگ تبدیل شده بود.

او افزود: جای بسی خوشحالی است که با برگزاری جایزه آینه داران دوران به زودی شاهد برپایی نمایشگاه دائمی از آثار تجسمی شرکت کنندگان در این رویداد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جایزه «آینه دارِ دوران» با تمجید از باستانی پاریزی

آغاز جایزه «آینه دارِ دوران» با تمجید از باستانی پاریزی