مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 14:002021-12-26سياسي

اجتماع حماسه 9 دی در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اجتماع 9 دی در سراسر استان برگزار می شود، گفت: این اجتماع در مرکز استان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

- با اشاره به سه مناسبت پیش رو، اظهار کرد: هماهنگی لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر ویژه برنامه های حماسه 9 دی ماه، سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه فاطمیه انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه حماسه 9 دی باید با برنامه ریزی و دقیق برگزار شود، عنوان کرد: نباید در رساندن پیام این حماسه بزرگ کوتاهی شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از تمام ظرفیت دانشگاهی و دانش آموزی برای برگزاری برنامه ها استفاده شده است، تصریح کرد: حماسه 9 دی، ابعاد شهادت سردار سلیمانی باید برای قشر نوجوان و جوان تبیین شود.

9 دی روز میثاق امت با ولایت است انصاری با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم از ظرفیت تمام رسانه ها، سازمان ها و ادارات استفاده می شود، ادامه داد: 9 دی ماه روز میثاق امت با ولایت است که اجتماعاتی در این خصوص در مراکز شهرستان ها، شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

وی به برگزاری اجتماع 9 دی در شهرکرد اشاره کرد و افزود: این اجتماع در مصلی امام خمینی (ره) با حضور پرشور مردم برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع حماسه 9 دی در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

اجتماع حماسه 9 دی در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار می شود