مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 14:202021-12-26اجتماعي

پایان سال آخرین مهلت جذب آموزش دهندگان سواد آموزشی است


معاون آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری بابیان اینکه تعدادی از مربیان سوادآموزی طی دو مرحله آزمون استخدامی در آموزش و پرورش جذب شده اند، - ، رسول جمشیدی عصر یکشنبه در حاشیه یادواره شهدای نهضت سوادآموزی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه جذب سوادآموزان در استان تمدید شده است، اظهار کرد: شناسایی و ثبت نام سوادآموزان در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت 46 هزار و 600 آموزش دهنده سواد آموزی در کشور، عنوان کرد: این مربیان به صورت خرید خدمات آموزشی و در قالب برون سپاری فعالیت می کنند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد زیادی از آموزش دهندگان قبل از سال 92 طی دو مرحله آزمون استخدامی در آموزش و پرورش جذب شده اند، تصریح کرد: آخرین مهلت جذب آموزش دهندگان پایان امسال است.

جمشیدی با اشاره به اینکه برنامه جدید برای استخدام آموزش دهندگان سواد آموزی اعلام نشده است، ادامه داد: سوادآموزی در مقایسه با قبل از انقلاب در کشور رشد 47.

5 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه بی سوادی دلایل مختلفی دارد، افزود: یادگیری در آموزش گیران به صورت صد در صدی نیست و احتمال بازگشت بی سوادی در سواد آموزان وجود دارد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مردودی و ترک تحصیل در گروه سنی پایین را از جمله دلایل بی سوادی عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سال آخرین مهلت جذب آموزش دهندگان سواد آموزشی است

پایان سال آخرین مهلت جذب آموزش دهندگان سواد آموزشی است