مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 15:252021-12-26سياسي

برگزاری آیین گرامیداشت شهر کازرون/شاگردان مکتب شهید سلیمانی هستیم


به مناسبت روز کازرون، مراسمی با عنوان «بزرگداشت تاریخ معاصر شهرستان کازرون از ناصر دیوان کازرونی تا شهدای دفاع مقدس» برگزار شد.

- ، برای پنجمین سال متوالی به مناسبت روز کازرون، مراسمی تحت عنوان بزرگداشت تاریخ معاصر شهرستان کازرون از ناصر دیوان کازرونی تا شهدای دفاع مقدس با حضور چندتن از مسؤلین استانی، شهرستانی و جمعیت پرشور مردم کازرون برگزار شد.

شهرستان کازرون فراتر از جغرافیای خودش نقش آفرینی کرده است سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم از شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت از کازرون به عنوان شهری یاد کرد که همیشه در تاریخ نقش داشته و مؤثر بوده است.

فرمانده سپاه فجر ضمن بیان رشادتهای رزمندگان کازرونی در دوران دفاع مقدس گفت: شهرستان کازرون در عملیات کربلای 4 با تقدیم 83 شهید که نامشان برای همیشه در تاریخ جادوانه است، برگ زرین و پرافتخاری در تقویم دفاع مقدس به نام خود ثبت کرد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 17 در منطقه جنوب اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی دارای اقتدار است و نه تنها تهدید را پاسخ می دهد، بلکه توان این را دارد که تهدید را عملی کند.

سردار بوعلی تصریح کرد: افتخار شهرستان کازرون این است که همیشه هرچه خواسته برای دیگران بوده و به دفاع از مرز و بوم در جای جای این سرزمین پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین گرامیداشت شهر کازرون/شاگردان مکتب شهید سلیمانی هستیم

برگزاری آیین گرامیداشت شهر کازرون/شاگردان مکتب شهید سلیمانی هستیم