مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 15:302021-12-26سياسي

کارگروه های تخصصی برای تسهیل ازدواج در استان بوشهر تشکیل شود


استاندار بوشهر خواستار رفع مشکل مسکن و اشتغال جوانان در استان شد و گفت: کارگروه های تخصصی برای تسهیل ازدواج در استان بوشهر تشکیل شود.

- ، احمد محمدی زاده عصر یکشنبه در نشست شورای راهبردی جمعیت استان بوشهر اظهار داشت: باید برای رفع عوامل افزایش سن ازدواج در استان بوشهر باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی خواستار تشکیل سه کارگروه تخصصی برای تسهیل در ازدواج جوانان شد و خاطرنشان کرد: این کارگروه ها باید در زمینه های فر هنگی، تسهیل گری و پیگیری ایجاد اشتغال جوانان تشکیل شود.

استاندار بوشهر خواستار توجه به شاخص های جمعیتی بر اساس فرهنگ بومی نقاط مختلف استان بوشهر شد و بیان کرد: برای انجام فعالیت تحقیقاتی و پژوهشی در عرصه راهبردهای سیاست کلی جمعیت از ظرفیت دانشگاه های استان بوشهر استفاده شود.

وی یکی از عوامل مهم در کاهش ازدواج را مسائل اقتصادی و به ویژه بیکاری دانست و اضافه کرد: اشتغال جوانان یکی از مهمترین زیرساخت تشکیل خانواده و ازدواج جوانان است که باید مورد توجه مسئولان باشد.

محمدی زاده تصریح کرد: بررسی علمی و کارشناسانه موضوعات از طریق دانشگاه ها و مراکز علمی می تواند نقش مؤثر در برون رفت از مشکلات و ارائه راهکارهای کاربردی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه های تخصصی برای تسهیل ازدواج در استان بوشهر تشکیل شود

کارگروه های تخصصی برای تسهیل ازدواج در استان بوشهر تشکیل شود