مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 16:102021-12-26سياسي

تشکیل شورای مشورتی فرماندار در مینودشت/ مهاجرت از روستا به شهر نگران کننده است


فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به ضرورت جبران عقب ماندگی های توسعه ای این شهرستان، گفت: به زودی شورای مشتورتی فرماندار با حضور نخبگان تشکیل خواهیم داد.

- محمدتقی قزلسفلو در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بعد از 12 سال مجددا به شهر و زادگاه خود بازگشته است، اظهار کرد: از اینکه دوباره توفیق پیدا کردم تا خادم همشهریان عزیزم در دارالولایه باشم بسیار خرسند و خوشحالم و امیدوارم بتوانم در مسیر خدمت ثابت قدم باشم.

وی با بیان اینکه به طور کامل و نقطه به نقطه شهرستان مینودشت را می شناسم، افزود: شهرستان مینودشت هم عقبه تاریخی و فرهنگی دارد، هم دارای جوانان نخبه است و هم سابقه درخشانی در جریان انقلاب و دفاع مقدس دارد.

فرماندار شهرستان مینودشت از نزدیک شدن به حماسه مردم شرق استان از جمله مینودشت در 12 دی ماه، خاطرنشان کرد: این واقعه تاریخی برای همیشه در کارنامه پرافتخار مردم این شهرستان در کنار حضور پرشور و خودجوش مردم در راهپیمایی 9 دی و نه بزرگ به فتنه گران باقی خواهد ماند.

قزلسفلی با بیان اینکه شهرستان مینودشت پتانسیل های بسیاری در حوزه کشاورزی، دامداری و گردشگری را داشته اما متاسفانه روی توسعه را به خود ندیده است، ادامه داد: در طول سال های انقلاب خیلی کارها شده و وقتی 40 سال قبل را با الان مقایسه می کنم خیلی تغییرات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای مشورتی فرماندار در مینودشت/ مهاجرت از روستا به شهر نگران کننده است

تشکیل شورای مشورتی فرماندار در مینودشت/ مهاجرت از روستا به شهر نگران کننده است