مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 16:352021-12-26سياسي

لزوم تهیه اطلس فعالیت هیات های مذهبی در شیراز


اطلس فعالیت هیأت های مذهبی در فارس و شیراز باید تهیه شود و اگر در منطقه ای هیأت مذهبی وجود نداشته باشد باید زمینه فعال شدن هیأت فراهم شود.

- ، محمد هادی ایمانیه شامگاه یکشنبه در جمع مدیران هیأت های مذهبی بیان کرد: فرهنگ وابستگی به ائمه اطهار (ع) باید نسل در نسل انتقال یابد و این فرهنگ باید در میان خانواده ها به نسل های آینده منتقل شود.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس تصریح کرد: جایگاه هیأت های مذهبی در جامعه به گونه ای است که مردم با این نهاد اجتماعی مأنوس هستند اما باید نسبت به برنامه ریزی در خصوص جذب جوانان اقدام کرد.

ایمانیه ادامه داد: زمین های که در کاربرد دینی و مذهبی دارد باید در اختیار خیرین قرار گرفته و نسبت به احداث بناهای مذهبی اقدام شود.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: با توجه به سیره عملی ائمه اطهار (ع) و پیامبر اسلام (ص) باید علاوه بر توجه به مسائل دینی و مراسم های مذهبی باید آموزش های فقه دینی و تفسیر قرآن نیز اقدام شود تا آگاهی افزایی در جامعه افزایش یابد.

وی ادامه داد: هر زمان که هیئات مذهبی در مناطق مختلف شهری فعالیت داشتند مشکلات اجتماعی کاهش یافته از این رو باید اطلس فعالیت هیأت های مذهبی در مناطق مختلف شیراز تدوین شده و اگر مناطقی بدون هیأت هستند نسبت به حضور هیأت های مذهبی در این مناطق اقدام نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تهیه اطلس فعالیت هیات های مذهبی در شیراز

لزوم تهیه اطلس فعالیت هیات های مذهبی در شیراز