مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 16:402021-12-26سياسي

هیات های مذهبی یکی از ارکان اصلی جامعه هستند


رییس شورای هماهنگی هیئات مذهبی استان فارس گفت: بیش از چهار هزار هیأت مذهبی در استان فعال هستند و توانسته اند یکی از ارکان مهم اجتماعی اند.

- شیراز- رییس شورای هماهنگی هیئات مذهبی استان فارس گفت: بیش از چهار هزار هیأت مذهبی در استان فعال هستند و توانسته اند یکی از ارکان مهم اجتماعی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیش از 500 هزار بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است این در حالی است که همواره بهترین موکب های اربعین در کشور عراق مربوط به استان فارس است.

وی ادامه داد: هیئات تنها به فعالیت ها و مراسم مذهبی خلاصه نشده است و فعالیت های اجتماعی، مذهبی، آموزشی و … توسط هیئات مذهبی به جامعه ارائه شده و می توان گفت که مهم ترین و اثرگذار ترین نهاد اجتماعی در کشور هیئات مذهبی است.

رییس شورای هیأت های مذهبی استان فارس ادامه داد: در جنوب استان برخی از فرق در حال تبلیغ اند و بایستی برنامه ریزی های مختلفی وجود داشته باشد تا بتوان با اینگونه شبهات مقابله نمود.

محمدیان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به صراحت قانون در خصوص فعالیت های خیریه امید است دستگاه های خدماتی همکاری لازم را با خیران داشته باشند این در حالی است که موقوفات نیز می تواند مکان خوبی برای ارائه برنامه های مذهبی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های مذهبی یکی از ارکان اصلی جامعه هستند

هیات های مذهبی یکی از ارکان اصلی جامعه هستند