مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 18:552021-12-26اقتصادي

رفع موانع اشتغال در لرستان یکی از اولویت های مهم است


رفع موانع اشتغال در استان یکی از اولویت های مهم است - ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: رفع موانع اشتغال در استان یکی از اولویت های مهم است فرهاد زیویار در جلسه قرارگاه تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید شهرستان که امروز پنجم دی ماه در بیت امام جمعه بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: لرستان دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی است که مشتاق هستیم آن ها را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: رفع موانع اشتغال در استان یکی از اولویت های مهم است که انتظار می رود مدیران در این راستا صدور مجوزهای تولید و سرمایه گذاری را تسهیل کنند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شعار امسال مانع زدایی از تولید و اشتغال و از مطالبات مقام معظم رهبری بوده مدیران باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

زیویار اضافه کرد: مدیران کل استان فرآیند پاسخگویی به استعلام ها را کوتاه کنند تا مشوقی برای تولیدکنندگان و سرمایه گذارانی باشد.

وی بیان کرد: بروجرد فرمانداری ویژه است و درحالی که باید اختیاراتی از قبل باید به آن داده می شد، اما این اختیارات با توجه به موانع و زیرساخت ها حدود 60 درصد محقق شده است.

استاندار لرستان ادامه داد: موانع تولید باید سریع رفع و در این خصوص گام هایی برداشته شود تا استعلام ها از مرکز استان کمتر و به شهرستان واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع اشتغال در لرستان یکی از اولویت های مهم است

رفع موانع اشتغال در لرستان یکی از اولویت های مهم است