مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 19:252021-12-26اقتصادي

70 درصد طرح اشتغال زایی اجتماعی حمایتی، سرمایه ای شفت انجام شد


به گفته مجری اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت استان گیلان با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح اجتماع محور بنیاد در شهرستان شفت تاکنون 13 میلیارد تومان جذب اعتبار صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، یاسر رمضان نژاد مجری اشتغال با اشاره به اینکه توسعه جامعه درگرو توجه به ظرفیت ها و سرمایه های انسانی است اظهار کرد: 11 روستای شهرستان شفت در دو بخش، مرکزی و احمد سر گوراب زیر چتر حمایتی طرح سحاب است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلگران حکم شبکه اجرایی طرح های اشتغال زایی در مناطق روستایی را دارند، تصریح کرد: توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار، محروم و تقویت این نگاه در حوزه های اجرایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از اولویت ها و سیاست های این نهاد است و ازآنجایی که شفت از 31 شهرستان محروم کشور محسوب می شود با تمرکز ویژه در مناطق روستایی بر روی مشاغل توسعه محور و زودبازده به دنبال محقق شدن اهداف هستیم.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد طرح اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت در سال جاری محقق شده است، افزود: از آغاز به فعالیت بنیاد در شهرستان شفت 350 شغل در حوزه مشاغل دامداری، کشاورزی، خدماتی، صنایع دستی، پرورش طیور، گردشگری، آبزی پروری بااعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال انجام شده و تسهیلات عده ای از متقاضیان در مراحل پایانی دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد طرح اشتغال زایی اجتماعی حمایتی، سرمایه ای شفت انجام شد

70 درصد طرح اشتغال زایی اجتماعی حمایتی، سرمایه ای شفت انجام شد