مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 19:302021-12-26سياسي

حوزه گردشگری کردستان آماده استقبال از سرمایه گذاران خارجی است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در بازدید مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق به استان، از آمادگی کردستان برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران خارجی در بخش گردشگری خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در بازدید مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق به استان، از آمادگی کردستان برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران خارجی در بخش گردشگری خبر داد.

یعقوب گویلیان امروز (5دی) به همراه سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق، در بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری کردستان اظهار کرد: استان کردستان به دلیل دارا بودن جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی فراوان به عنوان یکی از استان های گردشگرپذیر در سطح کشور مطرح است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان این که استان کردستان پتانسیل بسیار بالایی برای جذب سرمایه گذار دارد، عنوان کرد: حضور گردشگرانی از اقصی نقاط کشور و جهان در طول سال در استان، دلیل روشنی بر توسعه صنعت گردشگری در کردستان است و این موضوع نشان از آمادگی استان برای حضور سرمایه گذاران خارجی است.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی فرصت خوبی برای حضور گردشگران خارجی در استان ایجاد شده که می توان با جلب مشارکت بخش خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه گردشگری کردستان آماده استقبال از سرمایه گذاران خارجی است

حوزه گردشگری کردستان آماده استقبال از سرمایه گذاران خارجی است