مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 20:402021-12-26سياسي

عزت، اقتدار و هوشمندی خصوصیات پلیس ایران اسلامی


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه عزت، اقتدار و هوشمندی از مهم ترین ویژگی های پلیس ایران اسلامی است، گفت: برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش، - قاچاقچیان، اشرار، سارقان مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، با تقدیر از زحمات شبانه روزی پلیس، ولایت مداری را مهم ترین ویژگی پلیس برشمرد و اظهار کرد: عزت، اقتدار و هوشیاری از عوامل برتری پلیس است و این نیروی خدمتگذار، خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی را از مهم ترین وظایف خود می داند.

وی اقتدار پلیس را در سایه اعتماد مردم دانست و افزود: مردم باید برای افزایش امنیت با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

شاهرخی با تشکر از اقدامات و عملکرد خوب پلیس لرستان در برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش، قاچاقچیان، اشرار، سارقان مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، خواستار استمرار این اقدامات شد و گفت: شما عزیزان دفاع از مظلومان را سرلوحه کار خود قرار داده اید و بر جان خود مقدم می دانید و این مهم برای شما افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تلاش های مخلصانه پلیس در مسیر تأمین امنیت و آرامش جامعه، بیان کرد: رسالت پلیس در تأمین امنیت و آرامش حساس بوده که به حمدالله کارکنان این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت، اقتدار و هوشمندی خصوصیات پلیس ایران اسلامی

عزت، اقتدار و هوشمندی خصوصیات پلیس ایران اسلامی