مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 04:452021-12-27سياسي

پایان قصه آزاد چه می شود؟/داستان هنوز ادامه دارد


می خواهم این بار نام محمدجواد را «منجی آزاد» بگذارم، که اگر نبود و لحن شیرین و بیان شیوایش که بدون ترس و واهمه صدای مردم محله اش شد؛ شاید صدای آزاد رها نمی شد و در کوچه پس کوچه های این شهر نمی پیچید.

-   چند روز پس از انتشار گزارش و بازتاب خوبش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نیز مردم محل، گروهی از جوانان رشت که در کار جهادی و پژوهشی دستی بر آتش داشتند تماس گرفتند و خواهان دریافت اطلاعات بیشتر برای در دست گرفتن اقدامات فرهنگی و عمرانی منطقه شدند.

ارائه گزارشی از راهکارهای قابل اجرا و نیز مطالبات تخصصی از مسؤولان امر و پیشنهاداتی منطقی و درست برای اجرای اقدامات فرهنگی برای منطقه آزاد از مواردی بود که در نشست تخصصی خبرگزاری فارس گیلان و این گروه مطالبه گر که در شهرستان رشت با نام زبرالحدید می شناسیم مطرح شد و چنان برایم امیدآفرین بود که پس ازآن نفس عمیق و راحتی کشیدم به امید آینده روشن برای آزاد.

چند روز گذشت، گروه زبرالحدید هم مستندی درباره محمدجواد قصه ما ساخت که تمرکزش بر آرزوهای این ) محمدجوادی که می خواهم این بار نامش را منجی آزاد بگذارم، که اگر نبود لحن شیرین و بیان شیوایش که بدون ترس و واهمه صدای مردم محله اش شد؛ شاید صدای آزاد رها نمی شد و در کوچه پس کوچه های این شهر نمی پیچید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان قصه آزاد چه می شود؟/داستان هنوز ادامه دارد

پایان قصه آزاد چه می شود؟/داستان هنوز ادامه دارد