مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:102021-12-27سياسي

بازدید رییس مجلس از غرفه دستاوردهای جهاد دانشگاهی بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جهاددانشگاهی استان بوشهر با ارائه دو طرح فناورانه ملی دانش فنی تولید بچه ماهی سی باس و تولید غذای آبزیان از جمله جلبک، - رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 از غرفه جهاد دانشگاهی استان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جهاددانشگاهی استان بوشهر با ارائه دو طرح فناورانه ملی دانش فنی تولید بچه ماهی سی باس و تولید غذای آبزیان از جمله جلبک، روتیفر و آرتیمیا در بخش آبزیان و حوزه آموزش و مشاغل خانگی و حوزه نفت و گاز در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 حضور دارد.

در حاشیه این نمایشگاه، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی و دکتر بابک نگهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از غرفه جهاددانشگاهی واحد استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی بازدید کردند.

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 از یکشنبه 5 دی در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت وگو در تهران کار خود را آغاز کرده و تا نهم دی ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه با هدف معرفی مهمترین دستاوردهای جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و کارآفرینی، تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس مجلس از غرفه دستاوردهای جهاد دانشگاهی بوشهر

بازدید رییس مجلس از غرفه دستاوردهای جهاد دانشگاهی بوشهر